tirsdag 29. juli 2008

What you see is what you get!

Før jeg reiste til østen på sommerferie hadde jeg én natt i London. Jeg ankom sent på kvelden og skulle reise tidlig på formiddagen dagen etter. Jeg ville ikke bruke flust av penger på overnatting, men som de fleste vet er hotellrom i London ekstremt dyrt.

Så kom jeg over Easy Hotel i Victoria, like ved togstasjonen slik at jeg kunne hoppe rett på Gatwick-ekspressen uten stress når jeg skulle videre.

Easy Hotel er et konsept hvor du får en seng, en do og en dusj til en rimelig penge og med bra location. Og det var jo akkurat det jeg trengte.

Trenger du ekstra håndklær, nytt sengetøy, fjernkontroll eller oppbevaring av bagasjen så får du det, men da må du betale et lite gebyr ekstra.

Et genialt konsept til 500 kr dobbeltrommet (i London) dersom du vil ha det rent, men trenger kun det enkleste.

Og ja, doen er omtrent som på danskebåten...

Ingen kommentarer: